Wednesday 14 May 2014

Chevron tunique - Siksakraitaa

I made this super simple tunique in a whiffy. I just fell for the great print, and although it is some synthetic-mix jersey it is very soft and fluid, so decided to give it a go.

The part I like the best is how that broad zigzag, that happened to place itself on my waist, optically gives some shape to otherwise completely straight garment. 


Löysin tämän tekokuituneuloksen Eurokankaan palalaarista, ja tykästyin tuohon printtiin kovasti. Siitä tuli pelkistetyn yksinkertainen suora tunika, jossa hyvin laskeutuva kangas printteineen pääsee  oikeuksiinsa. Lempiasiani tässä on tuo vyötärölle kuin vahingossa (ok, siis aivan vahingossa, koska sattui olemaan palassa keskellä) asettuva siksak-raita. Se huijaa ainakin omaa silmääni uskomaan että tässä vaatteessa olisi jotain muotoakin...

2 comments:

Sigrun said...

I like this, very nice :)

A-L said...

Thanks Sigrun.