Thursday 19 February 2009

Tulips & another furry hat - Tulppaaneja ja toinen pörröpipo


I like tulips. Even better than that - my DH likes them. So look what I got - not 20 or 30 but 50 tulips!!! Lovely ! Reminds me of spring and sun and all things nice & warm. So pretty...

Tulppaanit ovat ihania - kuin lupaus keväästä. (kyllä se sieltä joskus tulee) Onnekseni myös mieheni pitää kukista ja tulppaaneista ennen kaikkea - ja toi Ison Kimpun (50!!) tulppaaneja. Ihania!

A
s I still had some Rowan Big wool tuft left I knitted another furry hat - for my DH this time. Our youngest daughter is modelling it in photos as the real owner was busy at the garage when it was photo-time...

Koska vieläkin varastosta löytyi Rowanin Big Wool Tuftia, niin neuloinpa niistä vuorostaan miehelle pipon. Kuvaushetkellä mies taisi olla autotallilla, joten pipon esittelee tässä kuopus:


Pattern: none
Yarn: Rowan Big Wool Tuft, 2 skeins (100g) in black (lankahamsterikulutus 95g)
Needles: 12mm

No comments: